Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Arbetsmiljöutbildning för Räddningstjänsten

Kollapsa
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

  • Arbetsmiljöutbildning för Räddningstjänsten

    Är det någon som har förslag på en bra utbildare i "Arbetsmiljöutbildning för Räddningstjänsten"?

    Hör gärna av dig i så fall.

  • #2
    Underlag för arbetsmiljöutbildning för räddningstjänsten.

    Jag har ett underlag som jag ännu inte hunnit lägga upp på Utkiken. Det är en komplett heldagsutbildning som fokuserar på operativ arbetsmiljö. Det finns PowerPoint, grupparbetsuppgifter och en lektionsplanering. Jag lägger med lektionsplaneringen här så ska jag se till att inom kort lägga upp hela utbildningsunderlaget.
    Du kan väl titta på det och se om det är något ni skulle kunna köra i egen regi, och om det inte är det så säg till vad jag borde komplettera med för att det skulle kunna fungera.
    Bifogade filer Hämta alla filer i en zip-fil
    Senast ändrad av PO; 2018-01-25, 12:41.

    Kommentera


    • #3
      Tips från Alingsås/Vårgårda om arbetsmiljöutbildning

      Så här tipsar Börje Lindgren från Alingsås/Vårgårda om arbetsmiljöutbildning:
      "Ola Mårtensson IRL hjälpte oss på ett utmärkt sätt här under förra året, gediget och bra med tydlig förankring i lagstiftning."

      Här är en länk till Olas sida: www.irlledarskap.se

      Kommentera


      • #4
        Hej mCar!
        På PS Group har vi numera ett flertal duktiga medarbetare med god kunskap inom arbetsmiljö.
        Vill ni ha en extern föreläsare kan vi hjälpa till att köra PeOs utbildningsmaterial, om han inte själv vill, kan eller har lust.
        Hör av dig så skickar vi en offert.
        Läs gärna mer om våra utbildningar på www.psgroup.se/utbildning
        /Jan Nählinder

        Kommentera


        • PO
          PO skriver
          Ändra kommentar
          Bra Banne!
          Det går alldeles utmärkt för räddningstjänster som abonnerar på Utkiken att hyra in någon som är duktig på arbetsmiljö och använda materialet jag tagit fram. Angående "kan, vill eller har lust" så är det min fokus på innehållet på Utkiken som gör att tiden tyvärr inte finns .

      • #5
        Vi hade Stefan Martinsson från räddningstjänsten i Skellefteå som föreläste för oss efter att vi avslutat vårt projekt om friska brandmän. Rekommenderar honom starkt!

        Kommentera


        • Frykis
          Frykis skriver
          Ändra kommentar
          Stefan Magnusson skall det vara

      Annonser

      Kollapsa

      Working...
      X